Sara och Litbra

 
 
 
 
 
I förrgår hade jag och Sara en fotografering mitt ute i skogen.
Myggor som hade bestämt sig för att suga ur allt mitt blod, pepsi max med suktande myror, en massa skratt och en sprallig häst var vad vi handskades med. Hade jätteroligt vilket jag hoppas syns på bilderna. Själv är jag jättenöjd med bilderna, speciellt den andra.
Bilderna är endast redigerade i ett program som följer med datorn (laddaren till PS dator är totalväck så det fick bli lite enklare den här ggn) då jag förbättrade skärpan, skuggor och ljuset. Det var perfekt väder också. Mulet med lite solstrålar som kom in mellan träden.
Kändes faktiskt som en saga ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0