Vardagsupdate

Hallå!
Tyckte det var dags för lite vardagsupdate. Igår var Sara här o vi såg på SAW 4. Fy va dålig den var! Första filmen var helt klart bäst då allting var så oväntat och brutalt ... bra! Nu känns det bara som att dom slänger ihop en historia för att. Nu var det rörigt, det hoppade från dåtid och nutid och på slutet fattade jag hälften, det är ju då påsen ska knytas ihop. Får hoppas att 5an är bättre.
 
Idag är ingenting planerat. Hade tänkt spela lite gitarr och skriva nåt men känner att jag inte alls är på det humöret just nu. Ska nog försöka teckna lite och sen dra ut på en löprunda. Igår tränade jag och Sara arslet av oss då vi sprang 5 km och sen styrketräning 1.5 timme. O vet ni vad? Jag drog ut på en till löprunda på kvällen med syrran (!) Gissa vem som har träningsvärk i ben och mage idag...
 
Hare gött!
XOXO
 

Kommentarer
Postat av: josefine solberg

shit vad duktig du är!!
vi måste träffas snart vännen <3

2012-09-22 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0