Måndag

Tänkte slänga in ett inlägg som inte bara handlar om musik och kläder. Allting flyter på toppen faktiskt. Var på grönan i lördags med Fanny. Sjukt kul, vi kom in där runt halv 4 och det stängde kl 7. Hade gärna stannat ett tag till men med tanke på hur lång tid det tog för mig o åka hem kommunalt sen så är jag nästan lite tacksam över att jag nt va tvungen att gå runt i stan ensam senare på kvällen. Heh, Kom hem runt 8.30-9.00. Har också köpt hem en rygga (klicka). Märkte snabbt att jag fick sjukt ont i axlarna när jag bar dom där böckerna i väskan jag hade då. Är iaf sjukt nöjd med den.
 
En helt annan sak: Har ni kollat på William Spetz/lillabloggen? Har hört talas om honom, syrran tittar på honom men igår klickade jag äntligen upp ett klipp på honom. Tror jag höll på att dö av garv. Den där mattemys med te och filt (klicka) är så jädra lik mig när jag ska plugga matte hemma. Det är helt omöjligt att göra det!
 
Tänkte också komma med ett litet bloggtips. Läser den här tjejens blogg för hon är bara så rent av....cool. Hennes stil är det man suktar efter mest. Vill ha hennes garderob minst sagt!
BillyTilly 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0