Självporträtt

 
Tjenare!
Tänkte slänga in en liten update här på bloggen. Det var ett tag sedan jag bloggade. Har inte haft något att skriva om. Men häromdagen så var jag och syrran ute och fotade lite självporträtt och det är helt otroligt men jag fick faktiskt en del bilder som jag blev nöjd med. Såja, ni behöver inte gapa mer av förvåning.....
Så nu delar jag med mig av fotona till er. Uppskattar alltid feedback!
 
 
Klippte faktiskt av håret häromdagen. Blev page med gradering. Har det på bilden men det syns inte så mycket. Syns myyyycket bättre från sidan. Det är alltså kortare bak o längrefram.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Zara

Fan vad snyggt! Kort hår är nya grejen. Speciellt om man har så tjockt hår (som jag då inte har, hah).

2013-02-25 @ 23:14:36
URL: http://ohmyzarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0