FREDAG + KLIPPNING

Hallå
Nu är det fredag, hur skönt är inte det? På toppen av det så är det påsklåv också som sträcker sej nästan till två veckor för mej. Tack o lov för studiedagar!
Ska snart klippa mej också, eller 4/4 är det dags men jag har absolut ingen aning om hur jag vill ha det. Känner för att köra på den taggiga stilen (som jag redan har men det är inte så tydligt).
Sen en till sak, jag är sjukt sugen på att klippa av håret nån decimeter. Tror aldrig att jag skulle klara av det men jag har sett många tjejer med mellanlångt hår och en superfräck frilla. Just nu är mitt hår till naveln ungefär.

Vill också färga (suprise?) och har tänkt på rött, ashlee simpsons rött eller lindsay lohan. Eller så kanske jag kör svart...eller så är jag kvar på mörkbrunt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Rött skulle passa jäkligt bra på dig! :D

2011-04-16 @ 09:14:21
URL: http://kungforendag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0