TIPS - REMEMBER ME

Om du inte sett filmen borde du inte läsa resten...


Tittade nyss på Remember me och jag har alltid tyckt att det varit så konstigt att han tog självmord. Helt sjukt verkligen eftersom allting verkade fixa sej till slut men sen såg jag att han inte alls tog självmord. Datumet var den 11 september 2001 då WTC inträffade och han befann sej i ett av tornen. Har jag aldrig fattat fören nu. Haha omg. Blev chockad över det. Det var fasen värre än att han hade tagit självmord.
Väntar nu spänt på tills jag orkar dra till en biosalong för att titta på RPattz senaste film "Water for elephants".

Kommentarer
Postat av: Zara

Alltså shit, egentligen känns det verkligen inte så längesen den katastrofen inträffade irl. Kommer ihåg att nyheterna var som galna då.

2011-04-16 @ 22:53:47
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0