Tisdag

Hallå!
Tänkte bara slänga in en uppdatering. Kom hem runt åtta idag efter en fotografering med Malin. Haha helt crazy i början, fel tid o sånt men det löste sig. Blev ett bra foto också.
Har jag nämnt att jag är med i ett luciatåg? Supermysigt. Upptädde igår på ett äldrehem och det gick verkligen jättebra! Superfina tjejer.
Sitter just nu och spelar wordfeud, haha jag vinner typ hälften xD dom andra vet jag inte riktigt vad jag håller på med. 4 poäng o sånt. Skit också. Men mitt rekord är faktiskt svårslaget: 250 poäng. Snacka om att jag blev glad när jag lyckades få till det. Men den som jag spelade mot gav upp. Fegis! (;
Juste, en ny bloggdesign är på väg också med kändistema. Skönt att fräscha till bloggen lite.
Så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

MEN DU FÖRLORAR MOT MIG

2011-12-08 @ 13:07:34
URL: http://leaxheartit.blogg.se/
Postat av: Zara

Vad ska det stå på designen? (: rubrik och välkomstext

2011-12-09 @ 23:17:27
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0