Utmaningen - topp 5 snyggaste killar inför 2012

Ny utmaning mellan mig och Zara. En stund sedan vi gjorde det nu. Den här gången så ska vi lista topp 5 snyggaste kändiskillar.
Inte i ordning.
01: Paul Wesley
Snyggingen från "TVD" kan nog inte många motstå asså. Sen vem som är snyggast av han och Ian Somerhalder är svårt.
02: Zac Efron
Vi får inte glömma Zac Efron som vi vet slog igenom i high school musical. Har aldrig varit något fan av honom direkt men sen jag såg honom i "Charlie ST. Cloud" så har jag ändrat åsikt.
03: Taylor Lautner
Taylor kommer aldrig försvinna från den här listan. Har alltid gillat det där lilla Indianutseendet som Taylor har.
04: Penn Badgley
Behöver man säga något egentligen?
05: Ian Somerhalder
Vet ni hur gammal han är? Blev helt chockad över att han var 33 år (!) Hur som helst så har han lyckats med utseendet. Tror ingenting är fel. Jag menar, kolla ögonen.

Kommentarer
Postat av: Zara

Snygg lista (förutom Ian, eww) :D ska göra min asap! Tycker faktiskt också Zac Efron är lite snygg nu, såg honom precis i 17 again!

2011-12-30 @ 23:15:24
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0