Läger

Hallå!
Nu är jag hemma efter ett riktigt händelserikt läger. Har haft världens underbaraste instruktörer som verkligen var riktigt duktiga. Jag har hoppat highjump, klättrat i träd (hyperventilerade efter 4 meter eller nåt), blivit upphissad 19 meter upp i luften, lärt mig jonglera, lärt mig thaimassage, lärt mig elddans, lärt mig trumma på afrikanska trummor och mycket mer. Är så glad att jag hängde med och var med på alla dom här upplevelserna. Efter 4 dagar åkte instruktörerna hem och vi började planera en massa saker ist.
Har inga tyvärr inte så mycket bilder att visa upp, jag vet att jag borde ha varit duktigare med kameran men jag hade med mig en jättedålig och glömde ta bilder med den. Sen blev det ofc card full efter några få bilder. SKITKAMERA!
Kommer nog ta lite bilder från lägrets bilder som en ledare tog.
Mer kommer!
xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du lärt dig massage :D !! då kan du få ge mig det nån gång :D hihi

2011-06-07 @ 17:28:06
URL: http://kungforendag.webblogg.se/
Postat av: keelaa

jag vet inte eftersom att jag köpte allt i butik :)

2011-06-09 @ 00:02:12
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0