Nämen Tja!

Framför datorn sitter nu Dea´s underbart söta och snälla lillasyster Alexandra (: Som ni vet är dea på läger, och jag måste säga att det är väldigt tyst hemma just nu ... Haha !
Sitter hemma hos min underbara mormor som håller mej sällskap nu när jag har huvudvärk. Har det ganska ofta.
Imorgon är vi lediga från skolan + att det är skytteträning ! Det är skojjit faktiskt. Men det är inte säkert att det är något, men vi åker dit jag och pappa någon gång under dagen. Har inte så mycket mer att säga faktiskt... Förutom Puss och Kram på er alla söta läsare, glöm inte att kika in på min blogg som ni hittar HÄR.
Fler inlägg från mej kommer under de här sju dagarna också.

hoppas dea forsrännar just nu hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0