One direction

Världens sötaste pojkgrupp eller vad? Upptäckt One direction som består av 5 st killar som var med i X-Factor. Dom har nyss släppt en skiva och gjort några musikvideor o sånt.
Jag är nog kär i Harrys röst (andra killen som sjunger i blårutig skjorta). Det bästa är att han har ett solo 2:24 - 2:41! Skitbra musikvideo också. Haha den här låten ska man lyssna på morgonen så är dagen gjord.
Känner att min blogg håller på att bli en musikblogg...Men jag har inte så mkt mer att skriva om. Pluggar mest vilket inte alls är kul för er att läsa.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Zara

Shiit vad alla pratar om dom ((: har inte lyssnat på en enda låt. Men han den blonda är nog rätt söt, Niall elr hur det nu stavas.. konstigt namn

2011-11-30 @ 22:13:29
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/
Postat av: Zara

Njaa, tycker han med lockarna är fett ful :p han ser barnslig ut. Men han kanske är yngre än mig iofs

2011-12-01 @ 11:45:09
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0