Tatuering

Igår så tatuerade sigZara och då började jag genast kolla en massa tatueringar. Hon gjorde en jättefin fjäril med gula inslag. Men jag fattar inte hur man kan bestämma sig. Haha finns så mycket man skulle vilja rista in i kroppen.Jag skulle nog framför allt skriva in en personlig text eller nåt. Det ska vara unikt. Och om man inte kommer på någon text elelr nåt så skulle jag nog köra stjärnor som representerar varje familjemedläm eller nåt.
Såg några snygga tatueringar på weheartit så inspiratin finns ju alltid!
Vet inte varför, men fåglar har jag alltid varit lite extra svag för...
Den tredje bilden e favoriten. Shit va snyggt! Ska absolut tatuera något liknande någon gång

Kommentarer
Postat av: carlysam

okej

2011-11-01 @ 22:47:27
URL: http://carlysam.blogg.se/
Postat av: Zara

Älskar alla! En i min klass har fåglar (ser ut som de på andra bilden) längs armen.

2011-11-02 @ 00:24:36
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/
Postat av: Sara

åå vad fina! den tredje tatueringen var ju inte helt fel! :)

2011-11-02 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0