Söndag-första advent

Hallå!
Kändes lite som ett måste att blogga idag med tanke på att det är första advent (!) Helt otroligt vad tiden går fort. Nu är det nog dax att köpa lite presenter till familjen och the friends. Vet faktiskt inte själv vad jag riktigt önskar mig i julklapp. Brukar bli glad för det mesta.
Anyway, idag har det varit en riktig latdag. Hade tänkt plugga men det blev inte av. Får köra gärnet imorgon helt enkelt.
Nej nu måste jag verkligen äta någonting innan jag dör av hunger. Har kollat på dom två senaste GG avsnitten så jag har totalt glömt bort tiden. Bara jag som tycker GG har blivit lite...sämre?
+


Kommentarer
Postat av: Zara

omg neeej! D: först säger du att Vampire diaries är bättre, och sen att GG blivit sämre! Försiktig med vad du säger Andrea! :))

2011-11-27 @ 19:19:33
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0