Stan

Kom nyss hem från stan. Haha shit vilket äventyr. Jag har verkligen inget lokalsinne. Det började med att jag och min kompis var sjukt hungriga så vi började gå mot Subway som vi inte hade en aning o vart det låg. Så jag fick ringa till någon som visste vart det låg som gav vägbeskrivning men vi hittade ändå inte.
Sen när vi väl hittat Subway efter en timme och en massa klagomål så upptäckte vi att det var ett riktigt trångt ställe. Anyway, vi ställde oss i kön, beställde och sen var det såklart en skitsnygg kille bakom kassan. Så man blev lite distraherad och skämde ut sig som vanligt. Så ni fattar, stort äventyr på bara en timme.
Sen lyckades vi riva ett och annat klädesplagg och provdockor.
Ah, hur som helst så var det en lyckad shoppingrunda! Köpte en tjocktröja från BIK BOK som var på halva priset och två halsband från UR&PENN. Letade också efter Avril Lavignes senaste album "Goodbye Lullaby" men hittade den inte. Vilka affärer säljer skivor?

Kommentarer
Postat av: Zara

Meen, det låter typ som mitt lokalsinne i Göteborg :)) haha , sköna minnen

2011-10-31 @ 22:23:00
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0