Önskelistan just nu

Snart är det höst och snart börjar skolan igen.
Då har jag såklart några önskegrejer som jag suktar efter varje dag. Hittar saker överallt just nu och jag känner att jag bara måste dela med mig av dom som är topp 4.
 
Först, allra allra högst upp på önskelistan är ett par dr.martens. Kan dock inte bestämma mig för om jag ska köpa ett par lila, mörkröda eller svarta. Har väldigt mycket svart och om man köpte ett par i en annan färg så skulle det alltid piffa upp en outfit.
Finns att köpa på dr.martens hemsida, junkyard, nelly. 
 
Andra plats på listan är ett par Ozzy-brillor. Har velat ha såna i flera år nu och äntligen har jag hittat dom. Även här kan jag inte bestämma mig för vilken färg.
Finns att köpa på rockflame för 79:- (rea). Orginalpriset är 129:-
 
På tredje plats är ett par creepers. Tycker att det är så snyggt med hög platå, men dom är nog väldigt klumpiga att gå i. Converse med hög platå är också nåt jag gärna skulle klicka hem. Har dock inte hittat några jag fastnat för än.
 
 Creepers finns på modekungen och shock
 
Fjärde plats är att tatuera mig. Har tre motiv som jag verkligen BESTÄMT mig för varav en av dom har jag bestämt plats t.om.
En tatuering är alla i min familjs födelsedatum. Den skulle sitta på övre vänster underarm. Andra motivet är en g-klav som skulle visa hur mkt musik betyder för mig och den tredje tatueringen är ett kors. Skulle vara snyggt med ett tjockt som sitter mellan skulderbladen.
Det här skulle ha varit högre upp i listan men det är så pass långt bort att tatuera mig så det fick vara på fjärde plats.
 
 
Sådär, ett överarbetat inlägg som ingen kmr läsa eller kommentera haha.
XOXO  
 

Kommentarer
Postat av: Zara

"Sådär, ett överarbetat inlägg som ingen kmr läsa eller kommentera haha"

Haha, vilket självförtroende. Jag läste! Älskar tatueringen med datum.

Svar: None
DEA´S ♫

2012-08-10 @ 13:56:15
URL: http://ohmyzarah.blogg.se
Postat av: Zara

Absolut. Det var ettag sedan. Dn forumet funkar inte för mig förresten.

2012-08-10 @ 20:21:15
URL: http://ohmyzarah.blogg.se
Postat av: Zara

Hej (: kan du skicka ditt mobilnummer? Har ny mobil så alla gamla kontakter är borta.

2012-09-09 @ 15:38:04
URL: http://ohmyzarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0