Tonight is the night the world begins again...

Hallå
Fortfarande sjuk och börjar nu inse att jag måste börja plugga lite även fast det känns skitjobbigt. Ska bla läsa ut en bok av Jonas Gardell "Ett ufo gör entre". Lustig bok..
Har snart fixat klart den andra designen, lite ändringar ska göras bara. Ska också försöka starta upp min andra svarta lilla dator där jag sparar allt viktigt. Får spara TVD designen där eftersom min macbook är skolans. Åh va intressant för er...
Lägger upp lite låtar så ni har nåt att lyssna på. Uppdatering kommer nog ske under dagen. Tänkte fota lite bilder idag men har noll inspiration. Eller jo en ide har jag men till det så behöver jag en till människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0