Torsdag

Hallå!
Första dagen på sportlovet och jag mår gött asså. Sitter just nu och ser på en ganska läbbig film vid namn Shelter och ska klura ut vad jag ska göra idag. Mamsen sticker till ett hunddagis och går ut med dom, skulle kanske hänga med och fotografera? Gärna, om det inte hade varit så kallt. Okej missförstå mig inte jag är hur glad som helst över att det töar och att man snart ser gräsmattan men det e ändå kallt på något sätt. Sen e det snorhalt ute så man tar sig knappt fram utan att drutta på ändan.
Nä, det får nog bli dataspel, städa rum och se på film idag känner jag. Snart ska jag däremot sjunga upp inför två jurys. Säger inte vad det handlar om, det berättar jag sen om några månader. Det ska göras innan mallorcaresan så jag har lite o göra innan dess.
Hare så bra nu! Har tyvärr ingen bild att lägga upp så det får bli en inspirationsbild med min killfavorit på lookbook.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0