G-STAR

Okej jag lyckades gå in på G-
STAR igen efter det som hände senast. Men jag höll ärligt talat på att garva ihjäl mig när jag var där inne idag. Däremot, så blev jag jäkligt glad när jag kom ut från butiken med ett par riktigt snygga jeans. Fynd också för den delen. Istället för att betala en tusenlapp så blev det för 700 kronor. Kap!
Köpte också en bok. The Vampire Diaries på engelska. Behöver träna på att läsa engelska så jag får bra betyg! xD
Nej men sen så köpte jag också fotopapper så jag kan skriva ut mina foton så det blir snyggt. Så idag har jag köpt riktigt bra grejer.
Dom ser ut så på fram o bak men inte slitdetaljerna som finns på dom bilderna. Fanns två varianter på jeansen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0