Fredag

Hej på er!
Nu är det väll ändå dags för en liten update? Har inte bloggat mycket alls den senaste tiden men det har faktiskt nt hänt så mkt.
Igår drog jag in och snabbshoppade lite med mami. Fick hem fyra linnen och 2 par skor. Älskar verkligen skorna! Sjukt fina.
Min kompis Sara har varit i Cypern i en vecka så ska träffa henne imorgon för att käka lunch och shoppa lite. Får se om jag ens får hem något. Brukar nt gå så värst bra och jag har nt så mkt pengar att shoppa för heller... Snacka om att det är tråkigt att vara pank!

Ska försöka göra om designen också. Vet inte hur bara. Det ska iallafall komma in FÄRG. Svart och vitt just nu - hur tråkig kan man vara???

Hoppas ni har det bra! Ska uppdatera mera, lovar.
- D

Kommentarer
Postat av: Zara

Det blir en röd bondkatt (: Älskar såklart vår Birma, men det är mer fart i bondkatter.

2012-06-30 @ 00:28:09
URL: http://ohmyzarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0