Betydelsefulla låtar för mig

Slängde ihop sex stycken väldigt betydelsefulla låtar för mig. Det är ingen ordning på låtarna.
1. Follow Me - Uncle Kracker
Haha den här låten har jag hört på radion i flera flera år, sjungit med, skruvat upp volymen och tystat ett helt rum så fort jag hört den utan att veta vad den ens heter. Sen för ungefär två år sedan hörde jag vem som sjöng och nosade reda på den. Älskar den!
2. Iris - The Goo Goo Dolls
Iris är den låt som verkligen fått mig att nästan gråta. Shit asså vilken text och band! Musikaliskt geni.
3. Thunderstruck - ACDC
Thunderstruck är den första låten jag hörde av ACDC. Hittade bara en liveversion men det är fortfarande jäkligt bra.
4. I wish i was a punkrocker - Sandi Thom
Haha jaa....det här är den låten jag sjungit i flera år så fort jag ska göra ett intagningsprov eller sjunga för musiklärare så den här är ganska speciell. Men nu är det nog dax att byta men det här är nog den låten som är det säkra kortet.
5. Let me sign - Robert Pattinson

Har alltid gillat den här låten från twilight sen jag hört den OCH det är Robert Pattinson som sjunger den. Synd att den är så kort bara..
6. Slide - Goo Goo Dolls
Kommer aldrig tröttna på den här. En av Goo Goo Dolls bästa låtar. Så fruktansvärt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0