Full vecka!

Kommer nog inte att uppdatera så mkt den här veckan. Har en del grejs o göra som verkligen MÅSTE göras och som jag verkligen drar mig för.
Ska pluggar om kameror, har fyra spanskauppgifter, HK prov och ett svenskaprov som väntar. Ska även på tävling o skytte vilket är sjukt kul men innan det är det en del skitgöra.
Nu vill jag verkligen ha lov. Helt sjukt vad jag längtar, har aldrig längtat så mkt förut efter ett LOV.
Nu ska jag plugga det sista av spanskaglosorna och sen slagga. Ny vecka, nya tag.
Grattis till Loreen btw som vann hela eurovision! Blev riktigt glad men man förstod det med tanke på vilken underbar låt det var.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Zara

Tack! :)

2012-06-02 @ 16:11:13
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0