Lördag

Sådär!
Nu är snart jullovet över och skolan börjar igen på måndag för mig. Känner mig rätt taggad faktiskt,. Ska bli skönt att komma igång med sången och livet igen. Har haft en härlig jul och nyår tsm med dom bästa. Hade ni ett bra jullov?
 
En ny grej i mitt liv dåra. Jag färgade håret svart. Eller, tja. Det var meningen. Tittade inte ordentligt på förpackningen utan gick hem och färgade och sen upptäckte jag att det var BLÅsvart. Gissa vem som är mörkblå i skallen? Rätt, jag såklart. Är rätt nöjd dock, men fatta paniken när mamma ba:
- ÖÖ du är rätt blå...
Haha omg. Aja, nu är jag väldigt mörk i håret och känner mig finaly hemma med hårfärgen!
 
Nåja, jag har också beställt hem ett par jeans från G-star. Har väntat i 9 dagar nu... snacka om segt. Antar att jag får dom nästa vecka. Det blev lynn skinny och nu hoppas jag verkligen att dom passar. Provade ut dom i en butik innan och hittade ett bra erbjudande på zalando. Såå jag sparade 400 spänn.
 
Sist men inte minst, glöm inte att besöka zaras hemsida! Skitsnygga avatarer, bakgrunder och en del updates. Värt att kolla in.
 
Ska försöka uppdatera mera det här året.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Zara

Haha, är också mörkhårig igen. Mörkbrun/svart. Fattar inte varför jag ska envisas med att bleka när jag ändå aldrig trivs som blondin :P
Tack för reklamen btw < 3

2013-01-06 @ 00:16:54
URL: http://ohmyzarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0