Till jul

Eftersom att jag inte får julklappar i år utan bara pengar att shoppa för så spenderar jag den mesta tiden med att kolla igenom vad jag ska beställa hem. Det mesta är från kandeeshop men man vågar inte bestämma sig ännu! Kommer alltid en massa fina nyheter att klicka hem. Ni minns kanske att jag redan köpt två linnen därifrån? Helt kär i det svarta med korset. Tyvärr så är dom vita linnena lite genomskinliga så man kan inte gå med bar rygg eftersom man måste ha ett vitt linne under. Så därför...så siktar jag bara in mig på svarta baströjor.
Mer kommer säkert dyka upp när jag hittar nåt. Spanar BTW efter en klänning till jul...nån som har något tips?

Kommentarer
Postat av: Zara

Ja vi måste snacka nån dag (: det var längesen

Ska förresten fixa bild på håret asap!

2011-12-18 @ 01:16:40
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan ha vita linnen trots att dom är genomskinliga (:det är ju inge fel på de?

2011-12-19 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0