Pudel

Har fått bekräftat att jag kanske ska få en pudel nån gång i höst. Jag får bestämma vilken sorts pudel (toy, dvärg, mellan, stor eller kungspudel).
Usch det är ett riktigt svårt beslut. Tror fasen jag kör mellanpudel men jag vill ha en kungspudel eller en toypudel...Haha dilemma.


Säger snabbt nu att jag kommer köra lammklippning dvs man klipper hela alltet istället för att köra på något annat sånt där lejonklippning eller vad det nu heter. Sen ska hunden inte vara rosa eller något annat sånt konstigt.
Den ska vara svart.

Så...nu vet ni mitt största problem haha. Men det är inte ens bestämt om vi ska skaffa en till hund. Måste smälta sassou nu.


Kommentarer
Postat av: Zara

Alla är lika fina, men mellanpudel känns som en "perfekt" storlek :)

2011-05-09 @ 22:17:23
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0