Sådär

Nu har jag packat en massa. Har bara lite smågrejs kvar. Så jäkla svårt att packa rätt så man har med allt man behöver speciellt när man ska packa för alla väder. Yeah right. Blir ju för tusan hela garderoben! Men jag lyckades iaf packa relativt bra. Lyckades hålla mig till en resväska *stolt* Förutom att den är stor som ett hus haha asg.
Antar att jag kommer vara den enda som kommer med ett hus dragandes efter mig. Aja skitsamma. Förut kom jag till lägret (som bara var för två dagar) då jag hade två stora bagar med mig. HAHA!! Använde inte ens hälften av grejerna.
Aja, antar att det här är sista inlägget av mig på ett tag. Kanske slänger in ett inlägg lite senare imorgon.

Kom på att jag inte lagt in någon inspirationsbild eller någon låt på sistone. Hittade en jättefin outfit på LookBook.nu. Otroligt hur vissa människor är duktiga på att matcha kläder.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan jag få gästblogga ^^ (:

2011-05-31 @ 08:09:16
URL: http://mittlivsomalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0