SHOPPING

Idag har jag verkligen storshoppat med the family. Har köpt en massa grejs som jag tänkte visa upp senare i bloggen. En "onepiece" från Gina Tricot, två bustiers (heter det så?) från Gina, underkläder, två t-shirts från stadium i XL (!) som jag köpte med mening i den storleken. Supersköna. Vi stannade och åt sushi vilket verkligen var supergott.
Snart är det skolavslutning och jag har ingen klänning! Tror jag får gå i onepiece dit med ett par sneakers. Supersnyggt ;) Skämt åsido.
Nej men jag får försöka hitta något och sen drar jag nog in till Grönan med min kompis och syrran. Tror inte jag varit där på 4 år eller nåt.




Kommentarer
Postat av: Sara

fin bild! :)



GRÖÖÖÖNAN :D de har en ny bergodalbana nu, :D haha, taggad!

2011-05-23 @ 19:57:12
URL: http://kungforendag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0