Sol

Hallå
Tänkte köra lite update som inte innehåller musik eller kläder. Ligger just nu och solar samtidigt som jag lyssnar på musik för fulla muggar. Är helt kär i Veronica Maggio.
Idag har jag faktiskt haft shorts i skolan. Kunde verkligen inte ha jeans sen gårdagen. Den var verkligen allt annat än sval. Tyvärr tror jag att det kommer regna om en stund och imorgon. Synd. Jag hade gärna solat lite mer, få lite färg.
Ska försöka skriva lite i min novell som vi fått i uppgift. Tror det blir bra. Fick btw MVG i musiken idag. Lycklig tjej.


Kommentarer
Postat av: Zara

Jo i Tisdags. Men jag skrev inlägget i Måndags xp

2011-05-12 @ 11:30:49
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0