Remember when

Har haft ett riktigt hårt träningspass idag på idrotten men det var verkligen skitkul. Känner mej så nöjd när jag tränat. Förut var det bara jobbigt och man drog sig verkligen för det men nu längtar man tills man kör lite styrketräning. Bodypumpen är nog bäst ändå.



Har även fått lite grejer från H&M. Fyra par shorts, en playsuit och en bikini men den var för liten (-.-).
Hittade också pappas gamla jeans som jag genast sätte saxen i och gjorde om till shorts. Det blev verkligen skitbra! Tur att dom var lite för små för honom.

Ska lägga upp bilder på grejerna någon annan gång när jag har tid. Ska försöka plugga lite NO innan jag går och sover.
Hoppas verkligen att det blir bra väder imorgon, vill kunna inviga mina shorts (; Bjuder på en låt också för er att lyssna på.
xoxo Dea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0