Höstlov

Har nyss vaknat upp till första dagen på höstlovet. Snacka om att jag bara ska ta det lugnt! Som en liten kreativ nörd, så kommer jag fota, fota och skriva på en novell tror jag. Ska nog skicka in något bidrag till någon tävling o allt det där. Vore nog riktigt kul o testa.
På onsdag åker jag upp till norrland till mina kusiner och stannar där någon dag. Men det blir faktiskt lugnt där också. Kommer bjuda på en del bilder när jag är hemma igen. Bloggningen däremot kommer nog ligga nere. Visst, jag kommer ta med datorn men jag kommer nog inte ha tid till att blogga.
Så, idag så ska jag nog fota och börja på novellen. Kan ni fatta att jag inte tagit en enda höstbild ännu? Det e ju skandal.

Kommentarer
Postat av: Stina

Lite skandal faktiskt, snart är ju löven borta!:O Visst känner man sig lite pressad?;)



Sv: Förresten, tack så mkt^^

2011-10-29 @ 12:07:00
URL: http://sfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0