Ett onödigt inlägg

Hej hej
Har inte uppdaterat på ett tag...igen.
Idag har det inte hänt så mycket. Tog en springrunda det första jag gjorde. Hur skönt som helst. Ett hett tips att ta springrunda på morgonen. Är faktiskt ganska stolt över att jag lyckas träna numera. Inte så lat längre.
Imorgon så ska jag fota och då ska jag fota min underbart fina katt Selma. Ni kommer inte kunna gissa hur gammal hon är när ni ser henne. Ser ut som en kattunge. Hon är en av gamlingarna men av någon anledning klassar vi henne som en minsting. Förutom Manfred och Walther som är så barnsliga så det lyser igenom ganska bra.
Så ah, ska plugga o träna imorrn också. Blir att vara hemma alltså.
Utmaning på G btw. Har glömt det men ska börja asap.
Hoppas ni har det gött!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0