Konstiga dagar

Nej nu har jag varit hemma för mycket känner jag. Har iof haft en del o göra i skolan, ta igen det man missat, men nu får jag göra något annat också. Idag pluggade jag i hela 6 timmar (!) utan stopp och igår fyra timmar. Dax att börja träna och framförallt fota. Fattar inte hur alla hobbyfotografer hinner fota. Det tar en hel dag om man bestämmer sig för det iaf om man ska ha en planerad photoshoot. Skulle verkligen vilja ha någon frivillig modell men har verkligen inga ideer.
Hur som, idag har jag som sagt pluggat och nu runt halv 10 så körde jag faktiskt ett träningspass. Överskottsenergi? Ja.
Hoppas ni har det bra! Det kommer dyka upp en ny utmaning snart också.
XOXO

Kommentarer
Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: Visst var det en gitarr :) kram

2012-04-13 @ 14:54:25
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0