Fönsterljus



Jaha och hur söta är inte dom här små trollen dåra?
Bestämde mig för att fota i fönsterljus idag och tänkte köra lite självporträtt men det funkade inte så bra. Blev en halvbra bild som fick bli profilbild på fb en stund.
Hur som, jag rekomenderar starkt att köra fönsterljus när du fotar inomhusbilder. När du är utomhus så ska man absolut använda reflexskärm.
Ang min reflexskärm. Har jag berättat att foliet som jag tog på kartongen blev till julskinkan utan att jag visste om det? Jo asså, min syrra fick den hemska iden och sen var min reflexskärm ett minne blott. Som tur e så har jag kvar kartongbiten så får försöka göra om det...


Kommentarer
Postat av: alexandra

host det var inte min ide ....

2012-02-12 @ 12:18:57
URL: http://elberethluthien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0