Jeans

Jag älskar jeans. Det är helt underbart snyggt. Tyvärr är det också dyrt om man vill ha jeans som håller. Har själv köpt ett par jeans på G-Star som skulle ha kostat 1.100 men som var prissänkt till 700:- Kap!
Men jag säger det bara, jeansen är värd dom dyra pengarna om man använder dom.
Plockade ihop lite jeans som jag tycker förtjänar att uppmärksammas. Lite dyra men det får man ta.
Bilderna blir i miniatyr eftersom bilderna inte fick plats som jag ville.
--------------- NELLY ---------------
/Miss me - 1095:- / Diesel - 1095:- / G-Star - 1395:- / Sort Denim - 299:-/
--------------- G-STAR ---------------
/Lynn Skinny - 1248:-(favorit)/Midge Skinny - 1048 (supersköna. Funderar på att klicka hem dom)/ Vet ej namn - 1000+ nåt/ Corvet Skinny - 1070:- (mina små älsklingar)/
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0