1 Januari 2012

Hallå!
Gott Nytt År på er! :D
Igår så hade jag gäster och firade nyår. Supermysigt. Fotade lite fyrverkerier men grannskapet svek mig lite där när jag skulle fota. Ingen som sköt ju. Pågick i en kvart men sen blev det tvärtyst så jag fick springa till området där dom smällde lite mera. Fick liite bilder iaf. Lite synd att man bara har en chans när det väl händer. Får nu vänta ett år innan dom smäller mera. Typiskt.
Hur som helst så har jag helt vänt på dygnet. Vaknade runt 2 idag så jag är riktigt pigg just nu. Kommer aldrig kunna sova. Skit också. Antar att jag får chatta och rollspela en massa istället (;
Men jag har iaf bestämt att någon gång i mitt liv så ska jag fira nyår i Sydney. Såg ni fyrverkerishowen dom körde? Helt sjukt!
Nej nu ska jag dricka en kopp te och rollspela. Snacka om mysdag.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0