Här ska det stå något smart...

Ja okej, har fått en klagan över att jag inte bloggar (gissa tre gånger från vem) asg. Såå jag lägger väll in ett inlägg där jag försöker skriva ihop något intressant. Just nu så håller på med ett eget litet projekt inom musiken för tillfället. Kommer inte berätta så mycket mer om det egentligen men det ska iaf vara klart om typ...7 veckor? Okej tyvärr, det är inget skivkontrakt. Skit också haha men det här är en rolig grej också faktiskt.
Juste, bara jag som tycker att det har blivit ljusare ute? Helknäppt egentligen. Känns inte som att Sverige stämmer i årstiderna längre haha. Vintern kom ordentligt sent det här året och det är faktiskt först nu det var -13 grader. Usch. Får hoppas att sommaren inte kommer sent....
Som tur e så har jag köpt en grymt snygg jacka från Carlings. Några månader sedan men nu har den äntligen kommit till användning.
Kollade också runt lite på Fokis kläder. Inte mycket som faller mig i smaken då jag inte riktigt är så stort fan av det där söta guliga. Men fina kläder är det, lite annorlunda iaf. En grej som fallit mig i smaken.
Så till sist så kommer lite bilder på mitt senaste span. Underligt inlägg men nu har jag iaf hört av mig lite (; Förväntar mig minst en kommentar.
Åh juste! Såg första SAW-filmen igår. OMG vilken vidrig film. Asså då menar jag inte bara med blod o sånt utan psykiskt vidrig. Så läbbigt smart.
Men har ni sett den? Vad tyckte ni? Skulle verkligen vilja se den andra men först måste jag nog smälta den här haha.
Bilderna är i miniatyr så ni får klick klick för att se dom (:
/Kofta från Fokiwa - 289: /Skjorta från Carlings som jag köpte för halva priset - 299:- / Deluxfin tröja från Gina - 199:-/ Plånbok från Junkyard - 200:-/

Update: Jaha nu gick det inte att klick klick på bilderna men ni ser nog iaf xD


Kommentarer
Postat av: Zara

Haha , här kommer den här kommentaren du förväntar dig! :D Är väl skyldig dig det efter mitt klagomål. Håller med om att det blivit ljusare, härligt! Dock är det (som du skrev) som kallast just nu.



Första SAW-filmen btw, det är den med doktorn och den andra killen som sitter inlåsta på en äcklig toalett va? FÖR vidrig... själva toaletten alltså. JK! :)

2012-01-30 @ 22:19:58
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/
Postat av: Zara

meeh, badrum/toalett. samma sak :P



Ska du till Örebro? När?!!!

2012-01-30 @ 22:43:07
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/
Postat av: ALEXANDRA

Bara så att du lixom vet, kan man bara klicka på plånkan för att se den i större format. De andra fungerar lixom inte ...

2012-01-31 @ 10:03:48
URL: http://elberethluthien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0