"Maybe we find better days" - John Rzeznik

Hallå!
Ett bra tag sen jag bloggade. Anledningen är helt enkelt att jag inte haft så mycket o säga. Har spöat pappa i wordfeud (och syrran) och lyckades faktiskt gå på bio förra veckan. Brukar nästan aldrig gå på bio, har glömt hur kul det är. Faktiskt så består inte veckorna inte av så mkt stress, den enda som lyckas varje gång med att stressa mig är matteläraren. Långt kapitel, kort tid.
Idag när jag kom hem så åkte jag genast för att fota ett hunddagis till hemsidan. Jättemysigt, fick lite bra bilder. Tyvärr får jag nog inte lägga upp dom bilderna på bloggen när det är någons andra hundar.
Letar föresten efter en ledig och fin långklänning till Mallorcaresan som snart bär av. Någon som har tips???
Eftersom jag har tjatat med Goo Goo Dolls så mkt så får ni en låt till (; haha
Har ni någon aning om hur gammal sångaren är? Ni lär bli förvånade med tanke på hans utseende (;
Nu väntar plugg och sen bär det av till skytte. Mediauppgift. Troor det är kul....Nej nu ska vi ha positiva tankar. MVG here i come!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0