Tisdag

Känns som att jag uppdaterar mest på tisdagar. Rubriken "Tisdag" har stått många gånger.
Idag är jag sjuk. Förkyld. Inte direkt det som jag behöver just nu när ett matteprov väntar imorgon. Får försöka dra mig till skolan imorgon, göra matteprovet och sticka fort som attan hem.
Igår satt jag i flera timmar framför TVD samtidigt som jag målade fransk manikyr. Tror ni det gick bra? Skiten kladdar runt för man kommer åt naglarna hela tiden. Antingen ska man kasta boll med hunden eller så måste man hämta en filt eller nåt. Och om man hämtar den där filten så slutar det med att man får en massa "strån" som fastnar på naglarna. Haha då är jag inte glad.
Tips: Använd INTE Depend. Funkar i...en dag?

Kommentarer
Postat av: Zara

Härligt! :)



Har förresten provat Depend nån gång. Håller med om att det suger.

2012-01-31 @ 13:06:59
URL: http://ohmyzarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0