Onsdag

Nu är jag helt slut!
Tredje dagen på skoldagen och jag är redan trött även fast vi inte gjort så mkt. Fick iaf veta att det blir mycket Kemi och Fysik den här terminen. Älskar fysik men kemin är inte direkt världens roligaste. Skitsvårt.
Men imorgon så ska jag fota. Blir bilder på Walther och inte tråkiga närbilder utan det ska vara "lekbilder". Haha svårt o förklara men ni får nog se imorrn.
Kan också säga att jag bara har internet på min mac-dator och det e skolans så jag laddar inte in bilder här. Sen har jag också PS på min andra dator så...
Min svarta lilla dator har inget internet av någon outgrundlig anledning. Så det e anledningen till att det inte är några bilder.
Btw, vart tog alla kommentarer vägen? Okej sure, det har varit skittråkiga inlägg men ändå. Försök att kommentera lite mera så blir jag superglad och bloggar mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0