Update

Okej, vad har jag gjort hittills på min händelserika dag? Jag har haft så kallad "marsvinsvård". Shit, ingenting för den klena. Dom där småttingarna har humör asså. Var tvungen att ta bort en tova på två av marsvinen och till slut var vi båda arga på varandra. För att inte tala om kloklippning. Dom kniper ihop sina små tassar så man inte kommer åt klorna. Slutade med att jag fick ge upp efter att ha suttit där i 20 minuter och inte kommit nån vart. Ska också springa till djuraffären och köpa marsvinsschampo. Ska på husdjursmässa och stå i en marsvinsmonter så jag ska visa upp småttingarna där. Ingen utställning bara reklam för ett företag som jag gillar skarpt när det gäller marsvin. Så det ska bli skoj.
Juste har jag berättat om räven som var här för några veckor sen? Helt knäppt. Han grävde i trädgården efter nåt. Snacka om fokuserad! Men jag kutade ut och tog bilder på lillfisen. Kunde nästan röra vid honom. Har inte sett honom nå mer efter det.
Osammanhängande inlägg men men.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0