Ett försök till fotografering


Drog ut igår och fotade vitsippor. Hade tänkt göra en genomtänkt fotografering tsm med syrran men eftersom det var så kallt så kunde man inte fota utan jacka vilket gjorde att det inte blev som jag ville. Istället blev det vårtecken. Satte mig mitt i ett hav av vitsippor och fotade. Att något så enkelt kan vara så fint. Så fort man ser vitsippor på vägkanten pekar man o skriker "Vår!"
Haha helknäppt.
Ett annat vårtecken som inte e så trevligt o fota dåra är pollen. Blir helt loj av det. Kliande ögon, kliande hals, trött och huvudvärk. No fun.
Sen kom Manne, den lilla goskiten. Haha det brukar vara så att man inte kan styra över katter men han e som en hund. Kommer när man ropar.


Hade tänkt lägga ut en bild på mig oxå men eftersom jag inte är ett dugg fotogenisk så gick det inge vidare. Kommer en annan dag.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0